fredag 27 april 2012

Sponsrad av Gainomax!


Tack till er som höll tummarna och som kommenterade mitt tidigare inlägg, min "ansökan" till Gainomax Sports Team för det har gått vägen: JAG ÄR MED!

Detta innebär att jag (och 19 andra träningstokiga tjejer och killar) kommer få en massa med härliga och goda produkter från gainomax fram till Vätternrundan. Kylskåpet (som redan nu alltid innehåller någon gainomax-shake) kommer bli fylld och jag ser verkligen framemot att testa och kolla om man kan höja prestandan genom optimal återhämtning. Ska bli jättespännande. Nu får ni läsare stå ut med mina recensioner av gainomax produkter.Ja, ibland flyter det bara på. En plats på New York Marathon, en plats i Gainomax Sports Team, en chans på en plats i en av Fredrikshofs mastergrupper för Vätternrundan, en remisstid för axeln och knäet till OrthoCenter i Stockholm... Det gäller att stanna upp, vara ödmjukt och tacksamt. Inte förhasta sig men att.....

 
KÖRA PÅ SÅ DET RYKER!
 
(Gillar verkligen Strängs motto allt mer.)

Följ oss alla på http://gainomax.com/sports-team/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar